Maszk

Szükséges:
- papírmasé maszk (hobbiboltban kapható)
- Színes tempera
- glitterpor
- színes tollak (hobbiboltban kapható)
- szalag
- ragasztópisztoly + töltény

A papírmasé maszkot befestjük a kívánt alapszínre.Jelen esetben a madárka fejét kékre festettem, mikor megszáradt egy sárga álarc került rá, zöld szemsávval. Közben a csőrét alul-felül narancssárgára befestettem. A két csőrrész találkozásánál vörös sávot húztam. a csőr elejére fekete szív alakú mintás festettem. Így olyan mint egy tukán. A maszk belsejében ragasztópisztollyal beragasztottam a tollakat. Hogy dúsabb legyen a tollazat, kívülre is ragasztottam néhány tollat, ügyelve, hogy a ragasztás ne látszódjon. A sárga álarcot kicsit benedvesített ecsettel kis felületeket benedvesítjük és arra rászórjuk a glitterport. Így a glitterporhoz nem kell külön ragasztó. Ragasztópisztoly segítségével masnit készíthetünk a fejtetejére. A képen látható módom gyöngyökkel is díszíthetjük. Persze bármivel lehet díszíteni, csak a fantáziánk és a kreativitásunk szab határt. Kellemes időtöltést! :)