Teafiltertaró

Anya karácsonyi ajándéka. Egy "lapra szerelt" natúr fa teafiltertartót raktam össze és pácoltam be, majd fa virággal és kézi festésű bagollyal díszítettem. A tea felirat egy fejemből kipattanó ötlet. Legyen kicsit durva felületű, enyhén kidudorodó felirat, mert az jól nézne ki. Ez volt az alapötlet. Így találkozott egy felületem a dekor homok és a mozaikrakasztó. Néhány tesztminta után belevágtam. A mozaikrakasztóval megrajzoltam a betűket. Nem feltétlen csak mozaik ragasztóval lehet. Jó a hobby ragasztó is, csak tapadjon fára. Ha szép betűket szeretnénk vagy vékony ecsettel, vagy ahogy én is csináltam a mozaikragasztó tetején apró pici luk segítségével. Nyakon öntöttem a ragasztót dekor homokkal, és a felesleget pedig egy tálkába visszaöntöttem. Pici száradás után mozaikragasztóval óvatosan fixáltam. Nem esik le dekor homok! A teteje nyitható, ott adagolható bele a filter. :)